Trainer gezocht!

Voor onze nieuwe Vrouwenvoetbal Vereniging Heuvelrug (VVH is onderdeel van osv Amerongen) zijn wij per direct op zoek naar uitbreiding van onze trainings- en begeleidingsteam.

De vereniging is opgericht om -niet alleen in Amerongen- maar over de gehele Utrechtse Heuvelrug het vrouwenvoetbal te gaan stimuleren en promoten. in het huidige eerste seizoen is het aantal leden al flink gegroeid.

Door alle regelgeving rond de Corona uitbraak én de uitdagingen van het huidige niveau verschil tussen onze speelsters zijn we hard op zoek naar versterking. Iemand met ervaring en/of ambitie om te helpen bij het door ontwikkelen van de vereniging naar de eerste stappen. Diploma’s zijn een pré maar zeker niet noodzakelijk, aantoonbare ervaring en de motivatie om een team (mede) te trainen en te managen zijn voor ons doorslaggevend!

Ben jij de persoon, vrouw of man, die zichzelf hier in herkend? Wil je meer weten over de mogelijkheden en deze mooie ontwikkelingen op de Utrechtse Heuvelrug? Kijk op onze site (www.vvheuvelrug.nl) en neem vrijblijvend contact op met de voorzitter Rolf Hopman op nummer 06-55166606.