Actie verlengd: Stap over op supersnel glasvezel en steun onze club

In samenwerking met onze sponsor Bootsystems uit Amerongen zijn DVSA, Hemur Enge en VVH een samenwerking aan gegaan met telecomaanbieders Delta en Caiway. DELTA & Caiway zijn van plan om in zowel Amerongen als Leersum supersnel glasvezel aan te leggen. En via de clubactie krijgen onze clubs bij iedere aanmelding €50,- en ontvangt jij als aanmelder €25,- welkomstbonus. De €50,- kunnen wij in deze tijd goed gebruiken!

Meld jij je ook aan?

Deel dit bericht gerust met vrienden, familie en bekenden. Lid of geen lid, iedere Ameronger of Leersummer die aanmeldt gaat mee in de clubactie.

De aanleg start naar verwachting na de zomer van 2021 en dat willen we medio 2022 afronden. Heb je je nog niet aangemeld? Dan geven we je graag de mogelijkheid om dat alsnog gratis te doen. Je hebt nog tot en met woensdag 7 juli!

Heb je vragen?

Voor de meest gestelde vragen over deze actie kun je terecht op deze pagina. Aanmelden kan direct via deze button:

Delen is leuk

Iedereen kan profiteren. Ook als je geen lid bent van de DVSA, Hemur Enge of VVH. Als de aanmelding maar via onze website gebeurt. Wacht dus niet langer en deel het met jouw vrienden, familie en bekenden. Vinden we leuk!