Gezocht: Trainer voor VVH

Zou jij betaald willen worden om een gezellig en fanatiek vrouwen voetbal team te willen trainen?

Dan ben jij bij ons aan het goede adres! Wij bij DVSA hebben sinds kort een leuk dames team opgesteld van 25 enthousiaste deelnemers.

Ons team vertegenwoordigt zich als VVH oftewel Vrouwen Voetbal Heuvelrug in de omgeving Amerongen. Wij zoeken voor ons nieuwe dames team een enthousiaste trainer zodat ons team kan groeien en heel veel mooie wedstrijden kan spelen.

Wat verwachten wij van jou?

Een verzorgde training elke dinsdag en donderdag vanaf 19:30 tot minimaal 20:30. Op onze club ligt er materiaal voor de training. Ook verwachten wij elke zaterdag jouw aanwezigheid bij de wedstrijden om ons te coachen.

Als dit jou aanspreekt of als je verdere informatie wil, stuur ons dan een bericht of kom een keer langs.

Telefoon: +31 6 28651152
Mail: vvh@osvamerongen.nl
Adres: De Burgwal, Burgwal 6, 3958 ER Amerongen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.