Gezocht: leden sponsorcommisie

osv Amerongen is op zoek naar versterking voor de sponsorcommissie. In de sponsorcommissie help je mee om de contacten met bestaande sponsoren te onderhouden en nieuwe sponsoren te werven voor de club.

De sponsorcommissie komt zo’n 4 keer per jaar ’s avonds bij elkaar. Je vergadert ongeveer 1,5 uur en gaat daarna aan de slag. Je brengt bijvoorbeeld een bezoekje aan een bedrijf waarvan we gehoord hebben dat ze osv Amerongen misschien wel willen sponsoren. Je vertelt daar welke sponsormogelijkheden osv Amerongen biedt.

Je kunt de bezoeken aan bedrijven inplannen op een moment dat het jou goed uitkomt. Ook het meehelpen met acties en het contact met de andere leden van de sponsorcommissie is goed te plannen en verloopt tussen de vergaderingen door vooral per mail of app.

Je hoeft geen ervaren verkoper te zijn om lid te worden van deze commissie. Het is wel handig als je niet bang bent om op mensen af te stappen.

Klinkt dat als iets wat bij jou past? Michiel Balk kan je meer vertellen over de sponsorcommissie. Je kunt hem bereiken via penningmeester@osvamerongen.nl